اسکرول بار

فغانی: عربستانی‌ها اعتراضی به قضاوت من در بازی فینال لیگ قهرمانان ندارند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

داور بین‌المللی کشورمان که قرار است دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت کند، گفت: هیچ اعتراض رسمی مبنی بر قضاوت یک داور ایرانی در فینال لیگ قهرمانان از طرف عربستانی‌ها مطرح نشده است.




  به گزارش ورزش 22،علیرضا فغانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شایعاتی در خصوص اعتراض عربستانی‌ها به قضاوت من در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده است که صحت ندارد. عربستانی‌ها هیچ اعتراضی به قضاوت یک داور ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا که یک نماینده این کشور در‌ آن حاضر است، نکرده‌اند و فقط این موضوع در رسانه‌های ما مطرح شده است. فکر می‌کنم دلیل طرح این موضوع آن بوده است که لیگ‌مان تعطیل بوده و رسانه‌ها سوژه‌ای برای پرداختن به آن نداشته‌اند!

وی در ادامه افزود: بعد از مصاحبه من با دوربین 90 اصفهانیان گفته بود طبق مقررات با فغانی برخورد می‌کنیم که در مطبوعات باز هم شایعه شد فغانی محروم شده است. این شایعه درحالی مطرح شد که بازی‌های لیگ تعطیل بود. در شرایطی که مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد، چطور من محروم بودم؟! البته از سوی کمیته داوران یک تذکر به من داده شد اما هیچ محرومیتی وجود نداشت.

فغانی که برای قضاوت دیدار کره‌جنوبی - کاستاریکا به سئول سفر کرده بود،‌ در خصوص عملکردش در این دیدار دوستانه که به شکست کره‌ای‌ها انجامید، گفت: بازی خوب و جانداری بود و قضاوت خوبی در آن داشتم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که رقیبان ایران با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند و تیم ملی کشورمان با باشگاه‌های پرتغال تصریح کرد: مشکلاتی در فوتبال ما وجود دارد که بهتر است به آن نپردازیم. حاصل این مشکلات موضوعی است که شما به آن اشاره کردید. با این حال امیدوارم تیم ملی کشورمان موفق باشد و در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرد.

نظرات  (۱)

ما هم امیدواریم آقای فغانی یک قضاوت خوب و بی نقص رو در این دیدار فینال به نمایش بگذاره و موفق باشه انشالله!
http://www.hegzaco.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>