اسکرول بار

باید مقابل پیکان از حیثیت فوتبال شیراز دفاع کنیم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی تیم فوتبال بهمن شیراز گفت: باید در بازی مقابل پیکان بتوانیم از حیثیت فوتبال شیراز دفاع کنیم.





  به گزارش ورزش 22،وحید رضایی، سرمربی تیم فوتبال بهمن شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور عنوان کرد: تیم ما در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و می‌دانیم که بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت، چرا که آنها تیمی با کادر فنی قدرتمند و بازیکنانی که سابقه ملی دارند توانسته‌اند در لیگ شرایط خوبی داشته باشند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام دهیم، چرا که این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. به بازیکنانم گفته‌ام که یک بازی خوب به نمایش بگذارند و باقی مسائل دست خداست.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال پیروزی تیمش مقابل پیکان وجود دارد و با توجه به ناشناخته بودن بهمن برای تیم پیکان ممکن است که آنها برای میزبان‌شان دردسرساز شوند، گفت: ما در لیگ دسته دوم تنها نماینده فوتبال شیراز هستیم و شاید شناختی روی ما نباشد اما از سوی دیگر ما شناخت خوبی روی پیکان داریم و به درستی این تیم را آنالیز کرده‌ایم. شاید آنها در بازی فردا کمی غافلگیر شوند. همانطور که گفتم مهم این است که بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و به عنوان تنها نماینده استان فارس در لیگ دسته دوم در جام حذفی هم شرایط خوبی داشته باشیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>