اسکرول بار

قنبری: رحمتی به بازی ما با بهمن نمی‌رسد/ساموئل اجازه شرکت در تمرینات را ندارد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مربی تیم فوتبال پیکان تهران اعلام کرد، جی لوید ساموئل اجازه شرکت در تمرینات این تیم را ندارد.






  به گزارش ورزش 22،کریم قنبری در کنفرانس خبری پیش از دیدار پیکان و بهمن شیراز در رقابت‌های جام حذفی شرکت کرد و به جای منصور ابراهیم‌زاده پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود. او در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی با بهمن اولین دیدار ما در رقابت‌های جام حذفی است. با توجه به شرایط و وضعیتی که این مسابقات در کشور ما دارد و می‌توان با پنج بازی سهمیه آسیایی گرفت با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم.

وی شرایط تیمش را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: برای بازی با بهمن مهدی رحمتی به دلیل سرماخوردگی و‌ آرمان قاسمی نیز به دلیل شکستگی دستش غایب خواهند بود اما دیگر بازیکنان را در اختیار داریم و با تمام قوا به مصاف حریف‌مان خواهیم رفت.

مربی تیم پیکان با اشاربه حضور تیم بهمن شیراز در لیگ دسته دوم کشور خاطر نشان کرد: تیم‌های شیرازی همیشه خوب بوده‌اند و جای خالی نماینده این شهر در لیگ برتر نیز خالی است. تیم‌های شیراز و استان فارس همیشه سرعتی و قدرتی بازی می‌کنند و مطمئناً فردا مقابل بهمن نیز کار سختی خواهیم داشت. آنها سعی می‌کنند ابتدا گل نخورند و در ادامه کار شرایط را برای ما سخت کنند اما با توجه به شناخت کمی که از آنها داریم سعی می‌کنیم پیروز میدان باشیم.

قنبری درباره مشکل ساموئل و غیبت طولانی‌مدت او در تمرینات پیکان گفت: ساموئل روز گذشته به ایران برگشت. این بازیکن یک مدت در تمرینات ما حضور نداشت، چرا که رفت و بازگشت او به انگلیس کمی طول کشید. این بازیکن در حال حاضر نیز حق شرکت در تمرینات را نخواهد داشت. قطعاً‌ با او جلسه می‌گذاریم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

وی همچنین در خصوص دیدار پیکان و بهمن شیراز در جام حذفی تأکید کرد: درست است که مرحله یک شانزدهم نهایی پله اول تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی است اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این مرحله نیز برای لیگ برتری‌ها بازی سختی به شمار می‌رود. در تمام نقاط دنیا فوتبال سخت شده و فاصله تیم‌ها بسیار کم است که می‌بینیم تیم‌های بزرگ دنیا هم در جام حذفی به مشکل می‌خورند.

مربی تیم فوتبال پیکان یادآور شد: کم شدن فاصله‌ها به این دلیل است که همه تیم‌هایی که در هر رده‌ای حضور دارند به خوبی تمرین و بدنسازی می‌کنند و همه آنها کادر فنی و‌آنالیز قوی دارند. فوتبال در هیچ کجای دنیا مانند سابق نیست و شاید به این دلیل است که فاصله بازی‌ها و تمرینات بسیار کم شده است در گذشته  بازیکنان مسابقه به مسابقه دور هم جمع می‌شدند اما اکنون هر روز تمرین برگزار می‌شود. همانطور که در جام جهانی دیدیم تیم‌های بزرگ و کوچک فاصله زیادی با هم ندارند و به همین دلیل ما تمام بازی‌های خودمان را جدی خواهیم گرفت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>