اسکرول بار

صادقی: حریف‌مان تیم دوم بنفیکا نبود/ کی‌روش احتیاج‌های تیم ملی را می‌داند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع تیم ملی فوتبال تأکید کرد این تیم در اردوی پرتغال با تیم اصلی بنفیکا بازی کرده است.




  به گزارش ورزش 22،امیرحسین صادقی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی پرتغال اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و بازیکنان جوان هم با شرایط فوتبال تیم‌های اروپایی آشنا شدند. امکانات بسیار خوبی در این اردو داشتیم و تمرینات را در شرایط ایده‌آلی برگزار کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ملی با تیم دوم بنفیکا بازی کرده است، تصریح کرد: تصور نمی‌کنم با تیم دوم بنفیکا بازی کرده باشیم. تنها سه چهار ملی‌پوش این تیم حضور نداشتند و به غیر از آن تیم کامل بنفیکا مقابل ما قرار گرفت.

مدافع تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا تیم ملی با تیم‌های ملی بزرگ بازی نمی‌کند، گفت: این مسائل را کی‌روش و فدراسیون فوتبال باید پاسخ دهند. تیم ملی احتیاج‌هایی دارد که سرمربی آن را می‌داند و ما به عنوان بازیکن تنها باید برای تیم ملی بازی کنیم.

صادقی ادامه داد: ما با برگزاری سه چهار بازی خوب اروپایی و ادامه برنامه‌های اردویی تیم ملی می‌توانیم به خواسته‌های کی‌روش برسیم و در شرایطی قرار خواهیم گرفت که بتوانیم با کره جنوبی و ژاپن مقابله کنیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>