اسکرول بار

گواردیولا: مربی خوبی هستم اما خوش شانس هم بوده‌ام :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی منچستر سیتی اعتراف کرده در باشگاه های قبلی خودش خوش شانس بوده که با بازیکنان بزرگی کار کرده است.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01089428.jpg



به گزارش ورزش 22 ،پپ گواردیولا که این روزها با انتقادات زیادی در رسانه های انگلیس مواجه شده در جدیدترین مصاحبه خودش تاکید کرده مردم نباید انتظار داشته باشند او شرایط منچستر سیتی را به سرعت تغییر دهد و صرف حضور او روی نیمکت مربیگری این تیم به معنای اینکه آن ها فاتح همه جام ها خواهند شد نیست. 

گواردیولا به شبکه NBC آمریکا گفته:

من به موفقیت های زیادی رسیدم اما این به خاطر این است که تلاش زیادی کردم و در کاری که انجام می دهم خیلی خوب هستم. اما من در عین حال خوش شانس هم بودم که بازیکنان فوق العاده ای داشتم. نمی دانم مربی استثنایی هستم یا خیر.

می دانم مربی خوبی هستم چون بیش از هفت سال را در تیم های خوبی سپری کردم. جام های زیادی در باشگاه های شگفت انگیزی که تاریخ بزرگی دارند فتح کردم. نمی توانید تصور کنید بازیکنان بارسلونا و بایرن چقدر خوب بودند.

اگر مردم فکر می کنند چون پپ اینجا است پس منچستر سیتی همه جام ها را خواهد برد باید بگویم که اشتباه می کنند. با زدن یک دکمه نمی توانید به موفقیت برسید. باید چیزهای زیادی تغییر کند و پروسه انجام این کار را آغاز کردیم. دیوانه کننده است اگر کسی فکر می کند من می توانم همه چیز را تغییر دهم.

برای یاد گرفتن به انگلیس آمدم. اگر چنین احساسی نداشتم در همان بارسلونا می ماندم. تصمیم گرفتم خودم و خانواده ام را از محیطی که به آن عادت کرده بودیم جدا کنم. برای همین منچستر را انتخاب کردم تا خودم ثابت کنم و چالش جدیدی را تجربه کنم.

زمانی که به اینجا آمدم، مردم انتظارات زیادی داشتند چون من و دستیارانم جام های زیادی فتح کردیم اما بهترین فوتبالی که تیم من بازی کرده در فصل آخر حضورم در بارسلونا است. خیلی بهتر از فصلی که فاتح سه گانه شدیم بازی کردیم. در فصل آخر حضورم در بایرن خیلی بهتر از فصل اول بازی کردیم. پس اینجا هم روز آخر حضورم بهتر از الان بازی خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>