اسکرول بار

مورینیو، یونایتد را به روزهای خوبش برگرداند؟ :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ژوزه مورینیو شب گذشته با شاهکار تاکتیکی اش و تغییراتی که در بین دو نیمه ایجاد کرد، ششمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ برتر با برد 2-0 مقابل وستهام کسب کرد.

هواداران وستهام مقصر شکستشان را مایک دین، داور مسابقه می‌دانستند که در دقیقه 15، سفیان فغولی را اخراج کرد ولی شاگردان بیلیچ تا پایان نیمه اول سوار بر بازی بودند، حتی با یک بازیکن کمتر از حریف.

 


مورینیو که در ابتدای فصل بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود، حالا به نظر شرایط منچستریونایتد را دچار تغییر و تحول کرده است و در دو بازی اخیر، تعویض ها نقش عمده ای در پیروزی تیمش داشته است. بازیکنان یونایتد در بین دو نیمه برخورد تندی از سوی سرمربی خود دیدند و او برای نیمه دوم، متئو دارمیان را بیرون کشید و خوان ماتا را به زمین فرستاد. هافبک اسپانیایی به محض ورود شرایط را تغییر داد و در سمت چپ با حضور روخو و همینطور حضور کریک در میانه میدان، شرایط به نفع یونایتد برگشت.

 

 

 

 


مارکوس راشفورد نفر بعدی بود که در دقیقه 58 به میدان آمد و خیلی سریع دفاع وستهام را به هم ریخت و زلاتان را روی یک ضد حمله خطرناک پیدا کرد ولی توپ او به مهاجم سوئدی نرسید. راشفورد یک بار دیگر در دقیقه 63 پا به توپ شد و به دفاع وستهام زد و این بار ماتا را در محوطه جریمه پیدا کرد و پاس او منجر به گل شد.

 


ابراهیموویچ در دقیقه 78 توانست کار را با یک شوت بی رحمانه تمام کند. او که سال 2016 پنجاه گل به ثمر رسانده بود، به نظر می‌رسد در سال 2017 و در 35 سالگی هم دست از گلزنی نخواهد کشید.

 


یونایتد چراغ خاموش در حال بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر است و مورینیو نیز به خوبی نشان داده که چطور تیم در کنترلش است. در روز سال نو میلادی و در پیروزی مقابل میدلزبورو، تعویض‌های هجومی مورینیو راشفورد و ماتا بودند که تاثیرگذار ظاهر شدند.

 

 

 

 


مطمئنا قبول این شکست برای وستهام با توجه به اینکه تصمیمات داوری در آن دخیل بود دشوار است ولی یونایتد راهِ بردن پیاپی را پیدا کرده و هواداران این تیم می‌توانند به نتایجشان در نووامبر اشاره کنند که 4 تساوی با بدشانسی کسب کردند.

 


نادیده گرفتن بازیکنانی مثل راشفورد و ماتا برای مورینیو دشوار خواهد بود ولی همینطور که تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تلاش می‌کند نباید فراموش کند که آنتونی مارسیال نیز در فرم خوبی قرار دارد.

 

 

 

 

حال تعداد بردهای پیاپی یونایتد به عدد 6 رسیده و به نظر می‌رسد یونایتد بالاخره راه و رسم بردن با مورینیو را پیدا کرده و همچنین جانشین مناسبی برای سرالکس فرگوسن پیدا شده است.

 

آنها در 13 بازی اخیرشان شکستی متحمل نشده اند و این آمار پس از 4 سال شکست ناپذیری تیم‌های فرگوسن، بهترین عملکرد باشگاه است. مورینیو و یونایتد هر دو در سال 2016 تفکر و روحیه پیروزی را از دست داده بودند ولی به نظر 2017 امیدها را در الدترافورد برای روزهای بهتر بالا برده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>