اسکرول بار

درگذشت بازیکن سابق صبا در سانحه هوایی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درگذشت بازیکن سابق صبا در سانحه هوایی

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

در گذشت مدافع برزیلی فصل گذشته صبای قم در سانحه هوایی

مدافع برزیلی فصل گذشته صبای قم در حادثه سقوط هواپیما در کلمبیا جان به جان آفرین تسلیم کرد

به گزارش ورزش 22،فیلیپ خوزه ماچادو مدافع برزیلی‌ای است که تنها یک فصل در فوتبال ایران و صبای قم بازی کرد و در پایان لیگ پانزدهم و پس از پایان قراردادش به برزیل بازگشت و کمتر از یک هفته پس از حضور در کشورش، با عقد قراردادی به تیم چاپه کوئنزه پیوست.

 


این بازیکن برزیلی فصل گذشته در 28 بازی برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت، 4 کارت زرد و یک کارت قرمز در لیگ برتر گرفت و گل هفته سوم صبا به گسترش فولاد نیز با ارسال او و اشتباه اسدی شکل گرفت؛ او در نهایت به خاطر مشکلات مالی و شرایط سخت زندگی، قراردادش را فسخ و به برزیل بازگشت و در ابتدای سال 2016 به چاپوئنسه پیوست و با این تیم در رقابت های جام آمریکای جنوبی و داخلی سری  Aبه میدان رفت و 28 بار در ترکیب قرار گرفت.


ماچادو برزیلی در پست تخصصی دفاع بازی های خیلی خوبی از خود در ترکیب صبا به نمایش گذاشت اما بعد از پایان فصل بدون سر و صدا به کشورش رفت تا ضربه بدی به این تیم و علی دایی سرمربی وقت صبا وارد شود.

 


بامداد امروز سه‌شنبه ماچادو به همراه 21 نفر دیگر از اعضای تیم چاپه کوئنزه راهی کلمبیا بودند تا طبق برنامه در بازی رفت فینال جام آمریکای جنوبی در شهر مدلین به مصاف آتلتیکو ناسیونال بروند، دیداری که قرار بود فردا پنج‌شنبه در استادیوم 45 هزار نفری این شهر برگزار شود و بازی برگشت هم برای چهارشنبه هفته آینده در شهر چاپوئکو در ایالت سانتاکاتارینا برنامه‌ریزی شده بود.


اعضای تیم چاپه کوئنزه در حالی به مدلین کلمبیا پرواز می‌کردند که پیش از رسیدن به مقصد، هواپیمایشان در کلمبیا سقوط می‌کند و 72 مسافر و 9 خدمه این پرواز دچار سانحه می‌شوند که پس از حضور عوامل امدادی 6 نفر زنده ماندند ولی پس از انتقال به بیمارستان، یک نفر دیگر هم درگذشت تا تعداد قربانیان این حادثه به 76 نفر برسد.


مسؤولان کلمبیایی با بیان این که هواپیما در منطقه‌ای کوهستانی سقوط کرده و امدادرسانی به مجروحان توسط آمبولانس و ... امکان پذیر نیست مدعی شدند تلاش‌ها برای یافتن جان باخته‌های این سانحه را انجام دادند.

 

از دیگر مسافران سرشناس حاضر در این هواپیما که از نفرات تیم چاپوئنسه بود، می‌توان به سلیبر سانتانا ستاره پیشین تیم فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مایورکا اشاره کرد که بنا به اذعان رسانه‌های کمبیا در حادثه هوایی امروز کشته شد.


دانیلو، جکسون فولمن و آلن راشل از اعضای تیم چاپه کوئنزه برزیل، رافائل هنزل روزنامه‌نگار و زیمنا سوارز از اعضای خدمه، در حادثه سقوط هواپیما در کلمبیا جان سالم به در بردند و 76 نفر دیگر در این واقعه جان باختند.

 


چاپه کوئنزه در سال 1973 تاسیس شد و در سال 2014 نخستین حضور خود در سری A برزیل را جشن گرفت و در این مدت کوتاه به خوبی توانست برای خود اسم و رسمی پیدا کند تا جایی که نماینده برزیل در جام آمریکای جنوبی لقب گرفت؛ این تیم در فصل جاری لیگ برزیل جایگاه نهم را بعد از شکست هفته قبل برابر پالمیراس قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها به خود اختصاص داد و قرار بود در هفته پایانی یکشنبه آینده به مصاف آتلتیکومینیرو برود.

 


جام SUDAMERICANA دومین تورنمنت مطرح باشگاهی در آمریکای جنوبی بعد از لیبرتادورس قلمداد می‌شود که قهرمان این رقابت‌ها به صورت اتوماتیک‌وار سهیمه حضور در سال آینده لیبرتادورس را به خود اختصاص می‌دهد؛ چاپه کوئنزه قبل از سفر صبح امروز به کلمبیا در این فصل دو بار به آرژانتین و یک بار دیگر هم به کلمبیا سفر کرده بود اما این بار این سفر چندان برای فیلیپه ماچادو و هم تیمی‌هایش خوش یمن نبود و آنها را با کابوس مرگی دلخراش روبرو کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>