اسکرول بار

فن‌خال: روی منچستریونایتد فشار زیادی است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فن‌خال: روی منچستریونایتد فشار زیادی است

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در آستانه بازی با بروژ بلژیک تأکید کرد تیمش برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فشار زیادی را تحمل می‌کند.


لوئیز فن‌خال


پس از جدایی روبین فن‌پرسی و رادامل فالکائو از منچستریونایتد، لوئیز فن‌خال تصمیم گرفت به توصیه کارشناسان گوش دهد و از وین رونی، بهترین گلزن فصل گذشته خود یک پله جلوتر بازی بگیرد. البته مهاجم 29 ساله سرخپوشان منچستر هنوز در پست جدید خود جا نیفتاده است و در دو بازی اول من‌یونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در گلزنی ناموفق بوده است.

فن‌خال در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد انتقاداتی که به وی در استفاده از کاپیتان تیمش در نوک خط حمله شده است، گفت: تمامی رسانه‌ها به مدت یک سال نوشتند که باید رونی را در پست مهاجم نوک بگذاریم که اگر این اتفاق بیفتد فوق‌العاده خواهد شد. حالا پس از دو بازی شما به ایده‌ای که خودتان مطرحش کردید، شک پیدا کرده‌اید! واقعاً نمی‌توانم این موضوع را درک کنم!

وی افزود: من همیشه به بازیکنانم اطمینان دارم. من تنها وین رونی را در خط حمله ندارم. ما یانوزای را داریم که در پیش‌فصل هم در پست مهاجم بازی کرد. در بازی قبلی هم فرصت بازی در خط حمله را به عدنان دادم که او هم نشان داد می‌تواند در این پست خوب کار کند. ما همچنین چیچاریتو و جیمز ویلسون را داریم و از این رو فکر نمی‌کنم که منچستریونایتد کمبود مهاجم داشته باشد.

منچستریونایتد در حالی بازی دوم خود در فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی یک بر صفر در خانه استون‌ویلا پشت‌سر گذاشت که عدنان یانوزای، هافبک 20 ساله این تیم با گلی زیبایی که زد سه امتیاز ارزشمند را از آن شیاطین سرخ کرد. البته پس از این بازی بود که سرمربی هلندی منچستر به انتقاد از مهاجم تیمش پرداخت و گفت که عدنان نباید بیش از حد با توپ بازی کند.

سرمربی 64 ساله سرخپوشان شهر منچستر در این باره گفت: یانوزای فصل گذشته با 24 بازیکن رقابت می‌کرد. او تنها 20 سال دارد و ویژگی‌های یک بازیکن جوان هم این است که ثبات ندارد. عدنان باید این فصل خودش را نشان بدهد. در باشگاهی همچون منچستریونایتد تضمینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم وجود ندارد، ولی شدنی است. تمامی بازیکنان تیم هم این را می‌دانند، چون ما تیم باروحیه‌ای داریم.

فن‌خال در مورد بازی امشب (سه‌شنبه) تیمش مقابل بروژ بلژیک در دور رفت از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: فشار زیادی روی تیم است، چون تقابل با بروژ در اولدترافورد بازی متفاوتی است. آنها توانایی خیلی بالایی در دفاع کردن و همچنین کارهای هجومی دارند. تمامی بازیکنان، هواداران و هیئت مدیره باشگاه می‌خواهند که منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، از این رو فشار زیادی روی تیم است. به هر حال ما باید کیفیت خود را مقابل تیم خوب بروژ نشان دهیم، اما نمی‌توان گفت که فشاری روی ما نیست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که تیمش در دو بازی اول لیگ برتر به پیروزی رسیده و دروازه‌اش را هم بسته نگه داشته است، تأکید کرد: مربی همیشه به دنبال ارائه یک بازی بی‌نقص از سوی تیمش است، ولی این امر همیشه میسر نیست. این مسئله را در تیم‌های دیگر و رقبای‌مان هم می‌شود دید و آنها هم در حال حاضر در بالاترین سطح خود نیستند. هنوز راه زیادی برای پیمودن در پیش داریم، ولی نسبت به سال گذشته شروع بهتری داشته‌ایم و در دو بازی دروازه‌مان را بسته نگه داشته‌ایم که این نشان می‌دهد ساختار تیم بهتر شده و به تعادل رسیده‌ایم. اطمینان دارم که منچستریونایتد پیشرفت خواهد کرد و به سطح بالاتری خواهد رسید.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>