اسکرول بار

چراغ سبز ونگر برای رکوردشکنی آرسنال با خرید بنزما :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی ۶۵ ساله توپچی‌های لندن قصد دارد در این تابستان با ولخرجی‌اش رکورد نقل و انتقالات این باشگاه انگلیسی را بشکند


کریم بنزما

نشریه «دیلی میل» انگلیس گزارش داد که آرسن ونگر خواهان جذب مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها است و باشگاه آرسنال در فرصت باقیمانده فصل نقل و انتقالات تابستانی 2015 به دنبال جذب کریم بنزما از رئال‌مادرید خواهد بود. سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن بر این باور است که بنزما آخرین قطعه پازلش است که می‌تواند تیمش را تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر کند.

بر اساس این گزارش، در صورت پیوستن بنزما به قهرمان جام حذفی انگلیس وی در حدود 45 میلیون پوند با دستمزد هفتگی 150 هزار پوندی در آرسنال دریافت خواهد کرد. اگر این انتقال با این رقم عملی شود این مهاجم فرانسوی رکورد نقل و انتقالات باشگاه آرسنال را که پیش از این با 42.5 میلیون پوند در اختیار مسعوت اوزیل بود را خواهد شکست.

البته در اوایل تابستان بود که رئال‌مادرید پیشنهاد آرسنالی‌ها را مبنی بر به خدمت گرفتن بنزما رد کرد. رئالی‌ها تا جایگزینی برای مهاجم فرانسوی خود پیدا نکنند اجازه جدایی را به وی نخواهند داد. سرخیو آگرو یکی از گزینه‌هایی است که سفیدپوشان مادریدی در چند سال اخیر به دنبال به خدمت گرفتن او بوده‌اند هرچند منچسترسیتی قصد فروش این مهاجم آرژانتینی را ندارد.

بنزما 27 ساله فصل گذشته در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 22 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.


برگرفته شده از تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>