اسکرول بار

یک میلیون پوند غرامت حضور آزمون در ترکیب روستوف برای بازی با روبین‌کازان :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

باشگاه روبین‌کازان روسیه برای بازی کردن مهاجم ایرانی‌اش مقابل این تیم که به صورت قرضی در روستوف حضور دارد، غرامتی سنگین را در نظر گرفته است.


در قرارداد قرضی سردار آزمون با روستوف که بین این باشگاه با باشگاه روبین‌کازان منعقد شده است، غرامتی سنگین برای بازی کردن مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل تیم سابقش در نظر گرفته شده است.

در این قرارداد آمده است که در صورت حضور آزمون در ترکیب روستوف مقابل روبین‌کازان، باشگاه روستوف باید غرامت سنگین یک میلیون پوندی را به باشگاه پیشین این بازیکن بدهد.

روستوف فردا (دوشنبه) و از هفته چهارم لیگ برتر روسیه باید در خانه روبین‌کازان به مصاف این تیم برود. روستوف با توجه به این شرایط آزمون را در اختیار ندارد و با توجه به صدور نشدن ITC عزت‌اللهی دومین بازیکن ایرانی‌اش را هم به این ترتیب از دست داده است.

آزمون برای اینکه از شرایط بازی عقب نماند، با تیم B روستوف به کازان سفر کرده و امروز به همراه این تیم به مصاف تیم روبین‌کازان B می‌رود.

انتهای پیام/

برگرفته شده از تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>