اسکرول بار

پیکه: رونالدو را بخاطر ژست گلزنی جریمه نمیکنند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیکه: رونالدو را بخاطر ژست گلزنی جریمه نمیکنند

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ

کریستیانو رونالدو، شب گذشته پس از گلزنی مقابل رایووایکانو، پیش از شادی گل خاصش، ژست معناداری از خود نشان داد که کنایه به داوری پرایراد بازی داشت.


به گزارش ورزش22: ژست معنادار رونالدو بخاطر این بود که داور بازی یک پنالتی مسلم را روی او نگرفته و در عوض، او را با کارت زرد جریمه کرده بود . رونالدو همواره به هنگام گلزنی در نوکمپ نیز شادی گل خاصی کنایه به هواداران بارسا انجام می دهد.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که در یک مراسم تبلیغاتی شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد ژست های کنایه ای رونالدو پس از گلزنی گفت:" بازی رئال و رایووایکانو بازی پرتنش و گرمی بود و حاشیه هایی نیز داشت. فکر نمی کنم رونالدو بخاطر ژست خاصش جریمه شود. این اولین بار نیست که او چنین کاری انجام می دهد. پیش از این جریمه نشده و فکر هم نمی کنم بخاطر این بازی هم جریمه بشود."

پیکه در مورد شرایط حال حاضر بارسا گفت:" در بهترین شرایط ممکن قرار داریم. تیم بخصوص از لحاظ بدنی در شرایط ایده الی قرار دارد و این را در بازی های گذشته اثبات کرده ایم. البته برخی مواقع، کیفیت بازی ما دچار نوسان می شود اما در مقطعی از فصل قرار داریم که مهم، کسب پیروزی و سه امتیاز است."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>