اسکرول بار

راجرز: بالوتلی سرانجام به خودش آمد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راجرز: بالوتلی سرانجام به خودش آمد

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

 سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس بر اهمیت نقش مهاجم ایتالیایی‌اش برای رساندن مرسی‌سایدی‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس تأکید کرد.


برندان راجرز

برندان راجرز پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در خانه کریستال پالاس که منجر به صعود قرمزهای مرسی‌ساید به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شد، به تمجید از بازی شاگردان خود به خصوص ماریو بالوتلی پرداخت.

مهاجم ایتالیایی لیورپول که هفته پیش در بازی خانگی تیمش برابر تاتنهام گل پیروزی مرسی‌سایدی‌ها را زد، شب گذشته (شنبه) هم به آدام لالانا کمک کرد گل برتری لیورپول را در خانه کریستال پالاس بزند تا این تیم در جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس قرار بگیرد.

بالوتلی در نیمه دوم بازی برابر کریستال پالاس به میدان رفت و در کنار دنیل استوریجی قرار گرفت، کسی که گل نخست لیورپول را در دقیقه 49 به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. 10 دقیقه پس از این گل بود که بالوتلی با یک ضربه ایستگاهی قدرتمند که جولیان اسپرونی نتوانست آن را کاملاً مهار کند، برای لالانا موقعیت گلزنی ساخت تا در پیروزی تیمش سهیم باشد.

راجرز در تمجید از بالوتلی اظهار داشت: او سرانجام متوجه وضعیتش شده و خودش را پیدا کرده است. ماریو اکنون دارد خوب بازی می‌کند و شروع به تمرینات فراوان و تمرکز روی مسئولیتش در تیم کرده است. آن شب دیگر در بازی برابر تاتنهام هم او زمانی که به میدان رفت، توانست گل پیروزی ما را به ثمر برساند و عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظر من او در این بازی هم از زمانی که به میدان رفت بازی خوبی انجام داد. او قدرت بدنی بالایی دارد و ضربه ایستگاهی که زد واقعاً عالی بود، چون دروازه‌بان حریف را مجبور به اشتباه کرد.

راجرز در ادامه از استوریج هم تمجید کرد، کسی که بعد از پنج ماه خانه‌نشینی به تازگی به میادین بازگشته است و دومین گل خود را هم به ثمر رساند. راجرز معتقد بود گلزنی استوریج که در بازی برابر تاتنهام هم گل زده بود، دلیلی برای خوش‌بین بودن به آینده این بازیکن انگلیسی در یک سوم پایانی فصل است.

سرمربی ایرلندی قرمزهای مرسی‌ساید خاطرنشان کرد: دنیل در حال تلاش است تا دوباره روی فرم برگردد. فعلاً برای ما مهم افزایش تدریجی زمان حضور او در زمین بازی است، چون نمی‌خواهیم به یکباره روی او فشار بیاوریم و ریسک مصدومیت مجددش را قبول کنیم. شما کیفیت بازی، کنترل و حرکات پا به توپ او را دیده‌اید. استوریج از آن دسته بازیکنانی است که برای گلزنی نیاز به فرصت‌های فراوانی ندارد. به نظر من آینده او روشن است.

راجرز در پایان تأکید کرد: لیورپول در حال حاضر در سطح بالایی بازی می‌کند و بازگشت استوریج به اوج در این مقطع از فصل خبر خوشحال کننده‌ای برای ما است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>