اسکرول بار

فن‌خال: وضعیت رونی در من‌یونایتد با تیم ملی انگلیس فرق می‌کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمربی هلندی شیاطین سرخ به انتقاداتی که از او به خاطر استفاده از وین رونی به عنوان یک هافبک می‌شود، پاسخ داد. 


لوئیز فن‌خال+ وین رونی

به گزارش ورزش 22،لوئیز فن‌خال اعتراف کرد که شاید وین رونی بهترین مهاجم منچستریونایتد هم باشد اما کمکی که او می‌تواند به عنوان یک هافبک برای شیاطین سرخ داشته باشد بیشتر از  زمانی خواهد بود که در نقش یک مهاجم بازی می‌کند.

اخیراً گروهی از رسانه‌های انگلیسی از فن‌خال به خاطر خارج کردن رونی از پست اصلی‌اش (مهاجم) انتقاد کرده‌اند، ضمن اینکه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس هم گفته است که رونی در ترکیب سه شیر مهاجم خواهد ماند.

فن‌خال اما معتقد است که بازیسازی رونی بیشتر از گلزنی او می‌تواند به شیاطین سرخ کمک کند. او با بیان اینکه شرایط منچستریونایتد با تیم ملی انگلیس فرق دارد، گفت: شاید رونی بهترین مهاجمی باشد که ما داریم اما من باید این را در نظر بگیرم که بهترین پستی که او در آن می‌تواند به تیم کمک کند چیست و آن را با سایر بازیکنان هم مقایسه کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند تصریح کرد: ترکیب تیم برای من مهمتر از یک بازیکن است. متأسفم که این را می‌گویم اما تاکتیک و برنامه من برای استفاده از رونی همین چیزی است که می‌بینید. رونی شاید بتواند در پست مهاجم به آقای هاجسون کمک بیشتری کند و من هم اگر مربی انگلیس بودم از او به عنوان یک مهاجم استفاده می‌کردم.

فن‌خال ادامه داد: هاجسون باید رونی را با دیگر مهاجمانی که دارد و می‌خواهد آنها را در ترکیب قرار دهد، مقایسه کند. این هم دقیقاً همان چیزی است که من در منچستریونایتد انجام می‌دهم و شرایطم فرق دارد. من باید از میان فالکائو، فان‌پرسی و تمام مهاجمانی که دارم یکی را انتخاب کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>