اسکرول بار

فرکی: از فردا برای داربی اصفهان آماده می‌شویم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از شکست فولاد معتقد است که در نیم فصل دوم همه بازی ها سخت است، مخصوصا دیدار هفته آینده مقابل ذوب‌آهن که یک دیدار داربی اصفهان محسوب می‌ شود.

3به گزارش ورزش 22، دیدار ما مقابل مدعیان یعنی نفت، استقلال و فولاد بوده است ضمن اینکه هفته آینده ما بازی دربی مقابل ذوب‌آهن را پیش رو داریم به عقیده من همه بازی ها در نیم فصل دوم سخت است چه میان مدعیان قهرمانی چه با تیم های ته جدولی چون آنها هم خطر سقوط را احساس می‌ کنند بنابراین دیدارهای آنها هم حساس است.

او ادامه داد: آب و هوای اهواز بیشتر از آنکه سپاهان را در بازی مقابل فولاد نگران کند، ما را از این بابت نگران کرد که نگران سلامت مردم خوزستان هستیم. امیدواریم که هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

وی افزود: البته فولاد تیم خوب و قابل احترامی است، البته ما آنها را آنالیز کرده بودیم و حریف را خوب می‌ شناختیم، سعی کردیم نقاط قوتشان را مهار کنیم و از فرصت ها استفاده کردیم در مجموع از بازی و نتیجه راضی هستم.

فرکی در مورد انتقادها از داوری گفت: به هر حال همیشه در داوری اشتباه وجود دارد که این امکان هست که به نفع یک تیم وضرر یک تیم تمام شود. همانطور که در کار یک بازیکن و مربی اشتباه وجود دارد در کار یک داور هم احتمال اشتباه هست اما آنها باید تمام تلاششان را بکنند که اشتباه تاثیرگذاری انجام ندهند. خود ما هم از اشتباهات داوری متضرر شدیم. در بازی مقابل نفت گلی که خوردیم خطا نبود یا دیدار پیکان و استقلال که گل پیکان را نمی‌ گیرند و بعد از آن ور استقلال گل می‌ زند، به هر حال در بازی این اتفاقات می‌ افتد. ما امیدواریم که عمدی در آن وجود نداشته باشد.

ورزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>