اسکرول بار

بولت: تاکتیک‌های فن‌خال به درد منچستریونایتد نمی‌خورد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سریع‌ترین دونده جهان با توصیف سرمربی شیاطین سرخ به عنوان فردی خود‌رأی، تأکید کرد که تاکتیک‌های او مناسب قرمزپوشان اولدترافورد نیست.

اوسین بولت


به گزارش ورزش 22،اوسین بولت، قهرمان دوی 100 متر المپیک 2008 پکن و 2012 لندن و رقابت‌های که طرفدار تیم منچستریونایتد هم هست می‌گوید از فلسفه کاری لوئیز فن‌خال در اولدترافورد راضی نیست و آن را اشتباه می‌داند.

بولت درباره فن‌خال که تیمش در این اواخر بی‌ثبات نشان داده است، گفت: از حرف‌های فن‌خال این‌گونه برمی‌آید که او کسی نیست که خیلی به حرف بقیه گوش کند. به نظر من برای یک تیم اگر شما بخواهید از یک سیستم خاص استفاده کنید، باید سیستمی را انتخاب کنید که تیم‌تان بتواند آن را کنترل کند. من فکر نمی‌کنم شیوه پاسکاری که منچستریونایتد به دستور فان‌خال در پیش گرفته هرگز به درد این تیم بخورد، مگر اینکه او تمام بازیکنان تیم را عوض کند.

بولت ادامه داد: فن خال دارد تلاش می‌کند که بازی مبتنی بر پاسکاری‌اش را در منچستریونایتد عملی کند و با این کار شیوه بازی قبلی تیم را از بین ببرد اما من‌یونایتد شرایط عملی کردن برنامه‌های او را ندارد. اگر ما هنوز گیگز و اسکولز را در میانه میدان داشتیم، خوب بود. ماتا بازیکن خوبی است اما قدش کوتاه است. رونی هم بازیکن خوبی است اما او کمی کند است، در حالی که یک هافبک باید از سرعت بالایی برخوردار باشد، مثل هازارد در چلسی یا تعدادی از بازیکنان آرسنال.

قهرمان دوی 100 متر المپیک‌های 2008 پکن و 2012 لندن که سال آینده 30 ساله می‌شود اعتراف کرد که در ابتدا قصد داشته که سال آینده پس از حضور در المپیک 2016 ریو به دوران بازیگری‌اش پایان دهد اما برنامه‌اش را عوض کرده است.

او افزود: برنامه اولیه‌ام این بود که بعد از المپیک ریو بازنشسته شوم اما اسپانسرم از من خواست که یک سال دیگر ادامه دهم و در رقابت‌های جهانی 2017 لندن هم حضور داشته باشم. در لندن اما من فقط در ماده دوی 100 متر شرکت خواهم کرد و این را به مربی‌ام هم گفته‌ام. من فقط روی همین یک ماده تمرکز خواهم کرد تا با یک قهرمانی و در اوج بازنشسته شوم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>