اسکرول بار

اینیستا: هم‌تیمی‌هایم بهترین‌ فوتبالیست‌های جهان هستند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 هافبک تیم فوتبال بارسلونا از هم‌تیمی‌های خود تمجید و آنها را بهترین فوتبالیست‌های جهان توصیف کرد. 

آندرس اینیستا


تیم فوتبال بارسلونا که پس از ناکامی فصل گذشته‌اش با خراردو مارتینو در فصل جاری لوئیس انریکه را روی نیمکت مربیگری‌اش نشاند حالا با اضافه شدن بازیکنانی نظیر لوئیز سوارز و ایوان راکیتیچ در خط حمله‌اش زهردارتر نشان داده به طوری که در 22 بازی این فصل لالیگا 62 گل به ثمر رسانده است.

آندرس اینیستا، هافبک بازیساز بارسا گفت: نمی‌دانم که مردم از بیرون عملکرد تیم ما را چطور می‌بینند ولی زمانی که در زمین مسابقه هستیم تنها به فکر بازی کردن هستیم. شاید تغییراتی در سبک بازی بارسا به وجود آمده باشد ولی در نهایت هنوز هم فوتبال بازی می‌کنیم. همیشه سعی‌‌ام بر این است تا بهترین عملکردم را در تمرینات و بازی‌ها داشته باشم.

وی افزود: به عقیده من هم‌تیمی‌هایم بهترین‌ فوتبالیست‌های جهان هستند و شکی از این بابت ندارم. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که تمام توان خود را برای ارائه بهترین عملکردمان بگذاریم و در این راه به یکدیگر کمک کنیم. فوتبال وزشی گروهی است و همه ما هدفی مشترک داریم.

هافبک ملی‌پوش آبی‌و‌اناری‌پوشان همچنین با تمجید از هم‌تیمی آرژانتنینی خود اظهار داشت: بازی در کنار مسی خیلی آسان است. لیونل هنوز هم برای من جذاب است چون او چیزهایی را که باید یک فوتبالیست در زمین داشته باشد را دارد. لیونل هر روز به فکر پیشرفت بوده و حضورش برای بارسلونا سودمند است.

کاتالان‌ها در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>