اسکرول بار

کاوانی: در پاری‌سن‌ژرمن می‌مانم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاوانی: در پاری‌سن‌ژرمن می‌مانم

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ

مهاجم اروگوئه‌ای قهرمان لیگ یک فرانسه تأکید کرد می‌خواهد در پاری‌سن‌ژرمن بماند و پاسخ اعتمادی که به او شده را بدهد.

ادینسون کاوانی

به گزارش ورزش 22،ادینسون کاوانی که در ماه جولای 2013 در ازای 64.5 میلیون یورو از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست مورد توجه چندین تیم مطرح اروپایی قرار دارد. روزنامه «دیلی استار» انگلیس گزارش داد منچستریونایتد که از عملکرد رادامل فالکائو رضایت ندارد قصد دارد در تابستان سال آینده به همکاری‌اش با این مهاجم کلمبیایی خاتمه دهد و با پیشنهادی 81 میلیون یورویی کاوانی را به خدمت بگیرد.

مهاجم اروگوئه‌ای میلیونرهای پاریس در پاسخ به شایعات مطرح‌شده گفت: همیشه گفته‌ام که از بودن در اینجا خوشحالم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی در حال رشد است که پروژه‌های جذابی دارد و جزیی از این پروژه بودن خوشحالم می‌کند. همیشه هم گفته‌ام چون تمام تلاشم را برای تیم انجام می‌دهم با خیال راحت می‌خوابم. خیلی وقت‌هاست که موفق به گلزنی نمی‌شوید ولی مهم این است که بهترین عملکرد را برای تیم داشته‌اید.

کاوانی افزود: از اینکه در پاریس هستم خوشحالم و خانواده‌ام هم چنین حسی دارند و هر بار که به اینجا آمده‌اند، لذت برده‌اند. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و همانطور که گفتم پروژه خوبی پشت باشگاه است و من راه خود را در پاریس آغاز کرده‌ام.

این مهاجم 27 ساله تصریح کرد: می‌خواهم تمام توانم را برای پاری‌سن‌ژرمن بگذارم و امیدوارم با ارائه بهترین عملکرد پاسخ اعتماد رئیس باشگاه و محبت‌های مربی و هم‌تیمی‌هایم را بدهم.

کاوانی در 22 بازی از مسابقات فصل جاری لوشامپیونه فرانسه 8 گل به ثمر رسانده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>