اسکرول بار

بوفون: جنجال میلانی‌ها علیه یوونتوس شایستگی ما را اثبات می‌کند :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس جوسازی میلانی‌ها علیه بانوی پیر در مورد پخش مجدد تصاویر تلویزیونی بازی‌های خانگی‌ این تیم را غیرعادی خواند. 


جان‌لوئیجی بوفون

به گزارش ورزش 22،جان لوئیجی بوفون در واکنش به ادعای اخیر باشگاه میلان در خصوص دستکاری و گزینشی پخش شدن تصاویر صحنه‌های بازی‌های خانگی یوونتوس در ورزشگاه این تیم، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عالی بود. میلانی‌ها بر سر ماجرایی جنجال به راه انداختند که هیچ اشتباهی در آن وجود نداشت. تنها اشتباه داوری که در بازی ما و میلان صورت گرفت، ضربه کرنری بود که منجر به گل میلان شد، در حالی که اصلاً کرنری وجود نداشت. من اما ندیدم که کسی به این موضوع توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: جنجالی که به راه افتاد واقعاً عجیب بود، یکی از آن جنجال‌هایی که نظیرش را فقط می‌توان در فوتبال ایتالیا دید. این اتفاق می‌تواند به شما برای شناخت ماهیت فوتبال ما کمک کند، ماهیتی که در آن جنجال‌سازی و اعتراض به  هر چیز یک رسم است.

بوفون عنوان کرد: از آن بدتر این است که ما می‌توانیم در مورد چیزهایی جنجال‌سازی کنیم که در سلامت آنها جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست. به نظر من این اتفاق شایستگی و قدرت برتری یوونتوس در بازی‌ برابر میلان را بیشتر کرد چون زمانی که کار به اینجا می‌رسد شما می‌فهمید که پشت همه این چیزها یک دلیل وجود دارد.

پیروزی یوونتوس برابر میلان، بانوی پیر را با حاشیه امنیتی 7 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها حفظ و این تیم را به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A نزدیک‌تر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>