اسکرول بار

حاشیه دیدار پدیده و پرسپولیس :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حاشیه دیدار پدیده و پرسپولیس

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

قرار است قبل از شروع دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از تیم داوری ایرانی که فینال جام ملت‌های 2015 آسیا را قضاوت کردند تقدیر شود.



به گزارش ورزش 22،در یکی از دیدارهای حساس هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران پدیده مشهد و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

* هواداران پدیده علی دایی را مورد تشویق قرار دادند و این کار را برای طعنه زدن به پرسپولیسی‌ها کردند.

* ساعت اسکوربورد ورزشگاه ثامن خراب است.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران کنار زمین حضور دارد.

* قرار است قبل از شروع مسابقه از علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و رضا سخندان تیم داوری ایرانی که فینال جام ملت‌های 2015 را قضاوت کردند تقدیر شود. فغانی و ابوالفضلی قضاوت این بازی را برعهده دارند اما سخندان با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است.

* علیرضا مرزبان سرمربی و توماس هسلر مربی تیم فوتبال پدیده ساعاتی قبل از شروع مسابقه وارد زمین شدند. مرزبان به سمت هواداران رفت و با حرکت دست خود ضمن تهییج هواداران آنها را دعوت به تشویق کرد. همچنین مرزبان سمت هواداران پرسپولیس رفت و از سوی آنها هم مورد تشویق قرار گرفت.

* روی پیراهن پدیده نام محمد رسول‌الله نقش بسته است.

* وقتی عده‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه پرسپولیس را تشویق کردند هواداران پدیده به آنها مرتبط شدند و معتقد بودند مشهدی‌ها باید پدیده را تشویق کنند. مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده و سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس ساعت 14 و 15 دقیقه وارد زمین شدند. یونس شاکری که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد با هادی نوروزی، امید عالیشاه خوش و بش کرد.

* رضا حقیقی در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار ورزشی فارس داشت اعلام کرد هیچ مشکلی با پرسپولیسی‌ها ندارم و قبل از بازی به سمت حمید درخشان می‌روم.

* حقیقی که در نیم‌فصل اول عضو پرسپولیس بود هنگام گرم کردن دو تیم فقط با علیرضا امامی‌فر مربی پرسپولیس روبرو شد و با او خوش و بش کرد. حقیقی هنوز برخوردی با بازیکنان پرسپولیس نداشته است.

* تیم داوری این بازی ساعت 14 و 20 دقیقه برای گرم کردن بدن‌هایشان وارد زمین شدند.


فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>