اسکرول بار

هیچ یک از دیدارهای تیم ذوب‌آهن آسان نیست :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هیچ یک از دیدارهای تیم ذوب‌آهن آسان نیست

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیچ یک از دیدارهای تیم فوتبال ذوب‌آهن آسان نیست و بازیکنان تیم نباید یک تیم را دست کم بگیرند.

یحیی گل محمدی و گل‌محمدی


به گزارش ورزش 22،یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به نظر من بازی فردا یک مسابقه دشوار برای تیم ما به شمار می‌رود و نگران این هستم که بازیکنانم این بازی را ساده فرض کنند.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و در ضد حملات بسیار خوب عمل می‌کند اما ما نیز شرایط خوبی داریم و با تمرینات مناسب، برای کسب پیروزی در این مسابقه آماده هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: باید با کسب پیروزی در این بازی، در جدول رده‌بندی شرایط خود را بهبود بخشیم زیرا این مسابقه حساسیت بسیاری دارد و باید هواداران نیز ما را حمایت کنند.

وی با اشاره به غیبت مدافعان استقلال خوزستان در این مسابقه گفت: با نبود این بازیکنان، کار ذوب‌آهن دشوارتر می‌شود زیرا آنها به دفاع لایه‌ای رو می‌آورند و ما باید کاری کنیم که با شوت زدن، از این لایه‌ها عبور کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه همه بازی‌ها برای تیم ما دشوار است، خاطرنشان کرد: بازیکنان باید به خوبی بدانند که همه بازی‌ها دشوار است و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: بازیکنان نباید در بازی‌ها به راحتی کارت زرد دریافت کنند اما باید بگویم که بازیکنان جایگزین برای بازیکنان محروم وجود دارند و ما برای مسابقات مختلف خود آماده هستیم و تلاش می‌کنیم که به پیروزی برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها برای ما دشوار است و بازیکنان تیم باید به خوبی این درک را داشته باشند که همه مسابقات سخت است.

                                                                                                                                                                  تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>