اسکرول بار

برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم که در دیدار مقابل ذوب‌آهن، پیروز مسابقه باشیم. 


عبدالله ویسی

به گزارش ورزش 22،عبدالله ویسی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: دیدارهای لیگ برتر در حال حاضر شرایط حساسی داشته و از حساسیت بسیاری برخوردار است بنابراین ما باید در این مسابقات به پیروزی برسیم.

وی افزود: دیدار مقابل ذوب‌آهن از حساسیت زیادی برای ما برخوردار است و ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود بنابراین ما در دیدار مقابل این تیم برای کسب امتیاز و خروج از بحران بازی می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی رفت هم بسیار خوب ظاهر شد و من به بازیکنان تیم خود گفتم که باید مقابل این تیم با قدرت ظاهر شویم زیرا شرایط فنی مناسبی دارد.

وی افزود: با این حال ما نیز برای این مسابقه آماده هستیم و به اصفهان آمده‌ایم تا از این مسابقه امتیاز بگیریم و در دیدار خود نتیجه مناسبی کسب کنیم.

ویسی درباره وضعیت آب و هوایی اهواز و ورود ریزگردها به این شهر خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که مردم اصفهان به عنوان هم وطنان ما، به همدردی با ما پرداختند زیرا در حال حاضر شرایط خوزستان بسیار نامناسب است و جای زندگی نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>