اسکرول بار

عنایتی: حرف رکیکی از قلعه‌نویی در رختکن نشنیده‌ام :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مهاجم تیم فوتبال اسقلال گفت که تاکنون حرف رکیکی از سرمربی این تیم نشنیده است.

رضا عنایتی


رضا عنایتی در مورد روند رو به رشد استقلال و آینده این تیم در لیگ برتر گفت: خوشبختانه شروع خوبی داشتیم و گرفتن ۹ امتیاز از ۳ بازی فوق العاده بود.در آینده بازی‌های سختی داریم و هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد. بازیکنان ما باید بدانند اگر غفلت کنیم عقب می‌مانیم به همین دلیل باید از بازی‌های بعدی باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

او دردر خصوص حرف و حدیث‌هایی که در مورد داوری بازی با پیکان و همچنین گل صحیح پیکانی ها مطرح شد تاکید کرد: دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم، در ضمن نظر کارشناسان هم متفاوت است. هر انسانی ممکن است اشتباه کند که مربیان، داوران و بازیکنان هم شامل آنها می شوند. استقلال در گذشته از داوری هم ضرر کرده و نمی‌شود گفت که یک تیم فقط از داوری سود برده یا فقط ضرر کرده است.

عنایتی در خصوص صحبت‌های سید مهدی رحمتی  که بدون نام بردن از قلعه‌نویی گفته بود «این آقا با بدترین الفاظ صحبت کرد و امکان تحمل این همه توهین را نداشتم. او الفاظ رکیکی را نسبت به من بیان کرد و وقتی اعتراض کردم به ما پاسخ داد که شما پول می‌گیرید.» گفت: این مسائل به من ربطی ندارد که بخواهم در موردش صحبت کنم. نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقاتی افتاده چون چند سال در استقلال بودم. الان یا قبلا حرف رکیکی از قلعه نویی در رختکن نشنیدم ولی گفتم که دوست ندارم در این خصوص حرفی بزنم.

مهاجم استقلال در مورد عملکرد خودش در ۳ بازی اخیر گفت: تمام تلاشم را انجام دادم و فکر می‌کنم موفق بودم. نمی‌دانم نظر دیگران چیست، ولی فکر می‌کنم خوب بازی کردم. بازیکنانی که برای استقلال بازی می‌کنند تمام توان خودشان را به‌کار می‌گیرند و همه برای تیم زحمت می‌کشند.


تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>