اسکرول بار

پیکه: مسی نفوذ بالایی در بارسا دارد اما انریکه تصمیم‌ نهایی را می‌گیرد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدافع ۲۸ ساله کاتالان‌ها معتقد است با وجود قدرتی که ستاره آرژانتینی بارسلونا دارد ولی لوئیس انریکه تصمیم نهایی را در این تیم می‌گیرد.

جرارد پیکه و لیونل مسی


به گزارش ورزش 22،اخیراً ژرمی متیو، مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا شایعات مربوط به اختلاف میان لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و لیونل مسی پس از بازی آبی‌واناری‌پوشان مقابل رئال سوسیه‌داد در ابتدای سال میلادی جاری را که در آن کاتالان‌ها با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند، تأیید کرد.

جرارد پیکه هم با تأیید اختلاف بین سرمربی بارسلونا و مهاجم آرژانتینی این تیم به برنامه رادیویی «El Partido de las ۱۲» اسپانیا گفت: واضح است که لوئیس انریکه در بارسلونا تصمیم‌گیرنده نهایی است. با وجود قدرت و نفوذ بالایی که مسی در رختکن بارسا دارد ولی انریکه مربی و رئیس است. در هر تیمی اختلافاتی وجود دارد. انریکه و لئو هم اختلافی با هم داشتند که مربوط به گذشته می‌شود. مسی بهترین بازیکن تمامی ادوار تاریخ است.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای خود عنوان کرد: هر روز که می‌گذرد بیشتر و بیشتر عاشق حرفه‌ام می‌شوم و دوست دارم به بازی کردنم ادامه دهم. می‌توانم با اطمینان بگویم که برای بازنشستگی در بارسلونا برنامه‌ دارم حالا می‌خواهد در پایان فصل جاری باشد یا شش فصل بعد. تمایلی به بازی در تیمی دیگر ندارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>