اسکرول بار

دروسی: عشقی که به رم دارم مانع جدایی‌ام از این تیم شد :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هافبک ۳۱ ساله جالورسی عنوان کرد دلیل اینکه در مقاطع مختلف قید ترک این تیم ایتالیایی را زده است، عشقش به این تیم دانست. 


دانیله دروسی

به گزارش ورزش 22،دانیله دروسی که در ژانویه 2003 اولین بازی  رسمی خود را برای رم انجام داد تاکنون بیش از 350 بازی در سری A برای این تیم انجام داده است. دروسی که سال گذشته به رکورد 100 بازی ملی با پیراهن ایتالیا رسید جا پای پدرش، آلبرتو گذاشته که به مدت 21 سال به عنوان بازیکن و مربی جالورسی فعالیت داشته است.

هافبک تدافعی رم که در گذشته مورد توجه تیم‌هایی همچون رئال مادرید و منچسترسیتی بوده است در گفت‌و‌گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: در مقاطعی شرایط جدایی احتمالی‌ام از رم وجود داشت ولی به خاطر احترامی که برای پدرم قائل بودم و البته عشقی که به باشگاه رم داشتم از ترک این باشگاه منصرف شدم. در فوتبال روز دنیا وفاداری یک استثناست و چیزهای بسیار دیگری موردنظر است.

دروسی که در حال حاضر از ناحیه کشاله ران مصدوم است در فصل جاری در 14 بازی از مسابقات سری A ایتالیا جالوروسی را همراهی و کمک شایانی به قرار گرفتن این تیم در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>