اسکرول بار

واتسکه: بایرن مونیخ ۵۰ سال جلوتر از دورتموند است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 مدیر اجرایی باشگاه بورسیا دورتموند اعتراف کرد رقیب سنتی این تیم ۵۰ سال جلوتر از زردپوشان وستفالن است. 

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بورسیا دورتموند


به گزارش ورزش 22،دو تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در چهار سال گذشته همواره در جمع سه تیم برتر بوندس‌لیگای آلمان به کار خود پایان داده‌اند ولی در فصل جاری زردپوشان وستفالن دچار بحران شده‌اند و در حال حاضر با 19 امتیاز در مکان شانزدهم جدول 18 تیمی این رقابت‌ها جای دارند، این در حالی است که باواریایی‌ها با قدرت صدرنشین هستند و با ولفسبورگ دوم جدولی هشت امتیاز اختلاف دارند.

هانس یواخیم واتسکه در جمع خبرنگاران در شهر دوسلدورف گفت: دستاوردهای بایرن مونیخ را نباید با دستاوردهای ما در 20 ساله آینده مقایسه کنید، چون آنها 50 سال جلوتر از ما هستند. ما حالا چند فصل متوالی است که به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنیم و اگر این اتفاق در سال جاری بار دیگر روی دهد، بسیار ایده‌آل خواهد بود.

وی همچنین در خصوص تیم ولفسبورگ، نزدیکترین تعقیب‌کننده بایرن مونیخ در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا که اخیراً آندره شورله را در ازای 32 میلیون یورو به خدمت گرفته است، اظهار داشت: ولفسبورگ منابع مالی قدرتمندی دارد. وقتی آنها چیزی را جدی می‌گیرند تمامی محدودیت‌ها خود به خود از بین می‌رود. البته دورتموند هم می‌توانست برای جذب یک بازیکن 32 میلیون یورویی همچون شورله اقدام کند ولی نه مثل همیشه.

مدیر اجرایی بورسیا دورتموند در خصوص شایعات مطرح شده برای کنار گذاشتن سرمربی 47 ساله این تیم عنوان کرد: اگر تنها یک باشگاه وجود داشته باشد که از مربی خود به شدت حمایت کند آن دورتموند است که پشت یورگن کلوپ است. نمی‌توانم حتی شرایط کناره‌گیری وی را تصور کنم. کلوپ به خودش اطمینان دارد و ما هم به یکدیگر اعتماد داریم. خبری از اخراج و کنار گذاشتن یورگن نخواهد بود و یکی از ویژگی‌های اصلی بورسیا دورتموند اتحادش است.

شاگردان یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت بهتری دارند و در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات باید با یوونتوس، قهرمان ایتالیا جدال کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>