اسکرول بار

بنزما: برای ژست گرفتن جلوی دوربین‌ها به زمین نمی‌روم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها تأکید کرد برای فوتبال بازی کردن پا به میدان می‌گذارد نه ژست گرفتن برای دوربین‌ها. 

کریم بنزما


به گزارش ورزش 22،کریم بنزما در گفت‌و‌گو با مجله «سورفس» چاپ نیویورک که در زمینه طراحی، معماری و مُد فعالیت می‌کند، گفت: من هنرپیشه نیستم و به زمین نمی‌روم که برای دوربین‌ها ژست بگیرم و ظاهری خوب داشته باشم. البته بازیکنانی هستند که این کار را می‌کنند ولی من دوست دارم بخندم و در کنار بازیکنان دیگر تلاش کنم. وقتی مردم را در خیابان می‌بینم، فرقی نمی‌کند که پیر باشند یا جوان، زن باشند یا بچه، همه نسبت به من محبت دارند.

در دو دهه اخیر ستارگانی همچون دیوید بکام و پس از آن کریستیانو رونالدو علاوه بر درخشش در مستطیل سبز در کارهای تبلیغاتی نیز چهره‌های مطرحی شده‌اند و درآمدهای گزافی هم از این راه کسب کرده‌اند.

مهاجم 27 ساله رئال مادرید که تیمش به خاطر شکست اخیر 4 بر صفر مقابل اتلتیکومادرید مورد انتقاد قرار گرفته است، تصریح کرد: به نوبه خود انتقادات افرادی که در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده‌اند،‌ جدی خواهم گرفت ولی انتقادات آنهایی که هرگز فوتبال بازی نکرده‌اند، برایم اهمیتی ندارد. در پستی که من بازی می‌کنم انتظار گلزنی می‌رود و اگر در این کار موفق نباشی نظر مردم خود به خود به این موضوع جلب خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>