اسکرول بار

احساس ارزش فراموش کردهاید در بازار نقل و انتقالات کنونی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نفر روز از الیگارشی با گلدان بی نهایت از پول، آن است که تبدیل شدن به غیر ممکن است برای ارزیابی ارزش در بازار نقل و انتقالات. جان نیکلسون سردرد ...





به گزارش ورزش 22،روز مهلت نقل و انتقالات به یکی از تبدیل هر فصل رویایی ترین، اگر بیش از حد به کرات از، لحظه های سرگرمی. رسانه ها می شود بسیار هیجان زده، به خصوص جیم سفید که به یک حالت جنون که منطقی می تواند گفته شود که به نقطه ای از خود تقلید مسخره امیز تکامل می رود.

نشان می دهد شب که او جبهه تا تا تمام هفته سوار شده است. و اجازه دهید صادق باشیم، آن بسیاری از سرگرم کننده است، نه برای اخبار نقل و انتقال است، چرا که این همه بیشتر شده است به تخت قرار داده، اما به دلیل نحوه زیادی از کمی برای مدت طولانی ساخته شده است.

چراغ تلویزیون خارج از محوطه فوتبال کودکان در قرعه کشی به آنها را مانند زامبی ها به گوشت تازه، gurning در دوربین مانند یک قبیله طولانی از دست داده در آمازون هیپنوتیزم شده توسط فن آوری. معمولا یک خبرنگار نگرانی چشم که ترس از اراذل و اوباش به او به نوبه خود و او را بکشد اگر او ارائه اخبار نقل و انتقال بزرگ وجود دارد. و آن مردم در تمام سنین که وجود به نظر می رسد به پوشیدن لباس های ورزشی در اندازه یا بیش از حد کوچک یا بیش از حد برای آنها بزرگ، که به نظر می رسد بسیار با سر دادن شعار نام بازیکنان فوتبال و بالا و پایین پریدن سرگرم اختصاص داده شده وجود دارد. گاهی اوقات آن را مانند نگاه کردن به حیوانات در یک باغ وحش است، اما آن را سخت می دانم که اگر شما در خارج از قفس هستند و یا قفل شده در داخل.

جالب توجه است، نسخه های اولیه از تریلر برای برنامه آسمان های جیم سفید 'گرفتن' یک تماس تلفنی و گفت: 'هری - آنچه را که شما برای من' اما این آخر هفته به نظر میرسد که ویرایش شده است به از دست دادن کلمه هری. شاید این بازی تا یک کلیشه بیش از حد بسیاری حتی برای این بیش از حد از خود دانستن، رویداد، کوسه شروع به پریدن کرد.

به نظر می رسد سخت را به یاد داشته باشید زمان قبل از مفهوم تمام پنجره انتقال به به وجود آمده است اما تنها اجباری توسط FIFA در سال 2002 ساخته شده بود - قبل از آن شما فقط می تواند خرید و فروش هر کسی در هر زمان. وجود دارد جوانب مثبت و منفی از این، فقط از پنجره انتقال به وجود دارد، اما در حال حاضر آن را به همه ریخت و به دو دوره زمانی جداگانه به نظر می رسد بسیار کمتر سرگرم کننده به طور کلی، اما بیشتر سرگرم کننده در فینال اجرا در. با این حال، شاید جدی تر، مطمئنا این آخرین مهلت است که آرام ساخته شده هزینه های انتقال دیوانه.

در واقع، کل فرهنگ و انتقالات به نظر می رسد در جایی جنوب سلامت عقل رفته اند. هنگامی که ژابی آلونسو به بایرن برای £ 7m و کمتر از انتقال راس مک کورمک به فولهام منتقل شما نمی توانید به کمک کند اما احساس چیزی است از ضربت سخت زدن با جهان است.

در حال حاضر به نظر می رسد که اگر هر نقل و انتقال در حباب خود را وجود دارد و بدون ارتباط با هر مفهوم بازار گسترده تر و یا به هر چیزی پرداخت برای هر بازیکن دیگر به عهده دارد. قیمت پرداخت می شود به نظر می رسد به جایی که در پنجره جدول زمانی ما بستگی دارد، چقدر به این بازیکن توسط باشگاه خرید مورد نیاز است و چه مقدار از او بیهوده به باشگاه فروش است، و همچنین در انگیزه این بازیکن را به حرکت و همچنین ، در بخش بزرگ، در یک عدد تصادفی از هوا نازک شده توسط یک عامل یا رئیس کنده.

ما استفاده می شود که مفهوم تا چه حد یک بازیکن به ارزش در رابطه با بازار به طور کلی بود. هزینه ها با نرخ تورم افزایش یابد اما آنهایی که واقعا دیوانه و چند دور بین بودند. اما در حال حاضر، در دوران الیگارشی غنی تر از حد Cresus برای آنها پول به معنای واقعی کلمه می تواند شیرینی داشته باشد، به نظر می رسد هر تعداد هزینه برای تبدیل شدن به تقریبا بی ارزش است. این ارتباط به هر چیزی که ما ممکن است در زندگی ما را درک کنید. این فقط یک عدد است.

فرشته دی ماریا معامله خواهد منچستر یونایتد £ 130m در کل هزینه. آیا ارزش زیادی که یا ارزش فقیر؟ آیا آن را حتی مهم دیگر اگر آن باشد یا نه؟ چگونه ما هرگز قادر به گفتن است؟ این غیر ممکن است برای گفتن دارد.

چگونه می توانم باشگاه آمده تا با یک قیمت در وهله اول؟ آیا 16M پوند برای Calum اتاق زیادی یا نه زیاد؟ آیا 35m £ برای الکسیس سانچز هزینه واقعا بالا؟ لوکاس Jutkiewicz رئال پوند 1.5M از میدلزبورو هزینه و او برای آنها نگاه کرد یک بازیکن خوب در این آخر هفته. این است که یک مبلغ جزئی به پرداخت و یا تنها مقدار مناسبی است؟ ما دیگر هیچ ایده داشته باشد.

چگونه می توان ما؟ این حتی به عنوان اگر هر بازیکن ارزان زباله و یا ضعیف و ناتوان و هر گران قیمت یکی درخشان است - این است که فصل بعد از فصل ثابت شده است. اما، حتی بیشتر از آن در واقع، من دیگر می دانید که چه تعداد بالا و یا تعداد کم است که آن را به نقل و انتقالات فوتبال می آید. در واقع، حتی بالاترین هزینه ها مانند گرت بیل به نظر می رسد کوچک در رابطه با اعداد حمایت و TV معامله. ما ممکن است به طور غریزی فکر می کنم هزینه دی ماریا آسمان بالا است اما در رابطه با درآمد متحد، آن است که نیست. پس از آن بالا یا نه؟ من تعجب می کنم اگر کسانی که معاملات هر گونه خود ایده.

اعداد مورد نظر در همه جا می باشد. من هیچ نظری ندارم که چگونه یک بازیکن است و حتی به ارزش بیشتر از. چرا 50M هزینه دیوید لوئیز £؟ بر اساس چه؟ چرا 32m سرعت ثبت دیگو کوستا £ £ 20M و نه و یا 60M پوند بود؟ چگونه هال تصمیم به پرداخت، و نورویچ تصمیم به شرایط، پوند به صورت 7m برای رابرت روش اسنادگراس؟ روش اسنادگراس به نظر می رسد یک بازیکن استاندارد باتلاق واقعا، پس از هفت ارزان و یا آن را بسیار؟ چگونه هر کسی تصمیم بگیرد؟ آیا منچستر یونایتد بیشتر از 4.4m £ از تیم Dinamo مسکو برای الکس بوتنر کردم و آنها می بود 4M £ بیش از شانس یک قطعه بی فایده گوشت؟ در یک راه 4.4m £ مقدار زیادی از پول است. بزرگ. اما برای متحده آن را تغییر کنده است. این سخت است که بدانید که چه مقدار به برگزاری بیش از این اعداد.

بی معنایی از هزینه های انتقال نمی کند در واقع کمک به ترین باشگاه های که تحت فشار به صرف پول برای بهبود تیم ملی هستند. آن استفاده می شود مورد که بیشتر به شما صرف، بهتر از آن خواهد بود. اما نمی شود. شما ممکن 50M پوند در یک مدافع صرف و هنوز هم دیوید لوئیز. منچستر یونایتد صرف بیش از £ 200m در 13 ماه گذشته باید، شما می خواهم احساس، بهبود تضمین، اما احتمالا نمی کند. همه آنها ممکن است بازیکنان اشتباه است. تعداد بسیار بالا به این معنی نیست که شما کار می کنند.

به نظر می رسد که هزینه های پرداخت شده برای بازیکنان رابطه، کمتر به آنچه که این بازیکن می تواند برای طرف از آنها در حال حاضر، که احتمالا به همین دلیل بسیاری از در حال حاضر رسما "اعلام نشده" ارائه کرده اند با مته سوراخ هرگز. این اعتماد به نفس کمی در داشتن پرداخت مقدار مناسب برای یک بازیکن است که باشگاه را متوقف کرده اند و حتی به ما می گوید چه مقدار از آنها سرفه ام وجود دارد.

شما می توانید تئوری من تست که ما هیچ ایده چقدر یک بازیکن باید با انتخاب یک نام از ما وبلاگ انتقال روز مهلت، لوئیس Holtby هزینه. او می تواند ترک تاتنهام. شما می دانید لوئیس، مو زیبا، به نظر می رسد مثل او از صابون بوی، شما می توانید او را به خانه به دیدار مام خود را و او می خواهم بر روی فرش پو نیست. او مفید است، پخش یک بار دوست داشتنی است، در حال حاضر از نعمت. چقدر به شما برای او پرداخت؟ تاتنهام £ 1.5M برای او پرداخت می شود. او 23 است و در حالی که بدیهی به هافبک تاتنهام بود. چقدر برای Holtby - 2M پوند، پوند 5M، £ 10M؟ او جوان با پتانسیل بسیار زیادی، تا شاید 15M پوند و یا £ 20M؟

شما نمی دانید که شما باید انجام دهید؟ شما هیچ ایده ای نداریم. هیچ کدام از ما است. اگر او امروز برای هر تعداد در تمام به فروش می رسد که ما نمی دانیم در صورتی که مقدار زیادی است، برخی یا خیلی برای یک مرد از استعداد خود را و حتی چشم خیره جیم سفید نمی تواند برای ما حل و فصل است که به خاطر، به گفته جفرسون هواپیما، منطق و نسبت درهم و برهم مرده کاهش یافته است....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>