اسکرول بار

پیش بازی صبا - تراکتورسازی :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش بازی صبا - تراکتورسازی

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

تراکتورسازی در هفته گذشته پرماجراترین تیم ایران بوده است . آنها با اخراج سرمربی خود، درحالی به قم می روند که همه منتظر اعلام نام سرمربی جدید قرمزپوشان اند.



به گزارش ورزش 22،قرمزهای تبریز بعد از شکست مقابل پدیدیه در حالی بدون خطیبی به قم می روند که صبا هم با وجود حضور یک سرمربی با تجربه  بعد از رفتن مرفاوی وارد روزهای بد خود شده است،همانطور که تراکتورسازی هم با کسب 5 باخت در 10 بازی اخیر خود بسیار بد عمل کرده است. تارتار با سابقه کار در تبریز، مهمترین امید میزبان برای اتمام ناکامی هاست ؛ و این در شرایطی است که تراکتور با بی ثباتی این هفته تیمی است که مشخص نیست در چه فرمی به قم رفته است .

تیم هایی که هفته قبل ناکام بوده اند در این بازی چشم به یک بازیابی اساسی دارند.

1- به جز روزبه چشمی بازیکن وستاره جوان صبا این میدان ،بازیکن محروم دیگری ندارد.

2- برای تیم فوتبال صبا،این افراد بازی می کنند: مهرداد طهماسبی، هادی شکوری، جلال علی محمدی، محمد آرام طبع، وحید علی آبادی، پیروز قربانی، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، حسین کوشکی، قاسم اکبری و سعید مهدی پور

3- تراکتورسازی در بازی برابر پدیده احتمالا با این ترکیب به میدان می‌ رود: حامدلک، حبیب گردانی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، آندرانیک تیموریان ، میرهانی هاشمی، فرشاد احمدزاده، ادینیو، کامدار و مهرداد بایرامی

4- از زمانی که تیم تراکتور به لیگ برگشته است 2 تیم 11 بازی برابر هم انجام داده اند که در این مدت هر 2 تیم صاحب 3 برد 5 مساوی و3 باخت شده اند اما تیم تراکتور با 17 گل زده برابر 14 گل خورده در این زمینه آمار بهتری را ثبت کرده است.

5- دیدار رفت 2 تیم در روز 2 شهریور در شهر تبریز برگزار شد ودر این بازی تیم تراکتورسازی برابر تیم صبا بانتیجه 4-2 برنده شده است.

6 اگر تراکتور ببرد 35 امتیازی شده وتا رتبه چهارم جدول بالا می‌ آید.اما صبا برای رسیدن به رتبه ششم باید تراکتور را ببرد و28 امتیازی خواهدشد.

7-درباره تراکتور گفته می شود که نام  سرمربی جدید آنها به زودی اعلام می شود .آنها که در نقل و انتقالات نیم فصل برعکس صبا کاملا موفق بوده اند ، به زودی درگیر آسیا هم می شوند و این مسئله به ضرورت و اهمیت انتخاب سریع سرمربی اضافه می کند . این مسابقه برای تراکتوری ها حیاتی هم هست چراکه شکست در آن بازهم قرمز ها را از آروزهای آسیایی و کسب سهمیه دورتر می کند .

8- مهدی تارتار در صبا نتایج خوبی نگرفته و پیروزی در بازی فردا می تواند به معنای اتمام روزهای سخت او در تیمی باشد که با دست خالی در لیگ برای رتبه تک رقمی می جنگد . بی ثباتی تراکتور و همه داستان های این هفته می تواند برای تارتار همان روز موغود باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>