اسکرول بار

پیش بازی فولاد خوزستان – سپاهان :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پیش بازی فولاد خوزستان – سپاهان

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

البته که مهم ترین خبر جنوب گردو غبار اهواز است اما فوتبال، این یاس را از میان خواهند برد . اهوازی ها با تیم درخشان شان برای صدرنشینی به جنگ با غبار و یاس پرداخته اند .


به گزارش ورزش 22،فولاد و سپاهان تیم هایی که انحصار قهرمانی تهرانی ها را در لیگ شکسته اند در حالی به مصاف هم می‌ روند که فولاد برای تداوم صدرنشینی خود باید در اهواز حتما برنده شود ،این در حالی ست که سپاهان هم باید برای بازگشت به حیات خود باید از اهواز دسته پر برگردد.به گزارش ورزش 3؛فولاد وسپاهان یکی از سرنوشت سازترین مسابقات لیگ را در حالی برگزار می‌ کنند که فولادی ها به جز برد با هیچ نتیجه دیگری صدر جدول را از تیم نفت پس نمیگیرند.

1- هر 2تیم یک بازیکن مهم وخارجی محروم دارند،در تیم فولاد،لئوناردو مساریچ 3 اخطاره است اما در تیم فوتبال سپاهان به جز لوسیانو پریرا ی خارجی،محمد علی احمدی هم محروم است تا در این عرصه ،سپاهان بیشتر از میزبان خود،متضرر باشد.

-2 در شرایط حال حاضراین ترکیب معقولترین ترکیب فولاد است:علیرضاسلیمی،مهدی بدرلو،احمدآل نعمه،ماتیاس دکو،آلویس تانگ،یوسف وکیا،مهرداد جماعتی،ساسان انصاری،محمد قاضی واسماعیل شریفات

3- در تیم سپاهان هم احتمالا نفراتی مثل:رحمان احمدی،حسین پاپی ،هادی عقیلی،عبدالله کرمی،رسول نویدکیا،فوزیل موسی اف،وریاغفوری،احسان حاج‌صفی،مهدی شریفی،محمدرضاخلعتبری وجواهیر سوکای یازی می‌ کنند.

4- در بازی رفت 2 تیم که در روز 2 شهریور ودر اصفهان برگزار شد 2 تیم با هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

5 -20 بازی آخر 2 تیم در لیگ‌برتر برای سپاهان موفقیت بارتر بوده است در این 20بازی تیم سپاهان صاحب 8برد،9 مساوی و3 باخت به دست آورده است،26 گل زده و16 گل خورده در کارنامه تیم فوتبال سپاهان ثبت شده است.

6-فولاد در صورت برد برابر تیم فوتبال سپاهان 40 امتیاز ی میشود وتاصدر بالا می‌ آید ولی سپاهان اگر با 2 گل برنده شود تا رتبه دوم بالا می‌ آید.

 7-دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ۲۵ بار به مصاف هم رفته اند که در این بین سپاهان ۱۰ پیروزی و فولاد ۴ پیروزی به دست آورده اند ضمن اینکه ۱۱ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.در ۲۵ دیدار این دو تیم در لیگ برتر ۵۶ گل به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۳۴ گل و سهم فولاد خوزستان ۲۲ بوده است.

8-حسین فرکی که سال قبل هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت و موفق شد همراه با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد در انتهای فصل پیش از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا دراگان اسکوچیچ کروات جانشین او شود. فرکی آخرین بار روز ۲۴ اردیبهشت سال جاری در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی با فولاد رو به روی السد قطر قرار گرفت که آن دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ و حذف فولاد به پایان رسید. از آن روز تا روز بازی فولاد و سپاهان ۲۷۵ روز می‌گذرد و بدین ترتیب فرکی پس از ۸ ماه و ۴ هفته و ۲ دوباره روی نیمکت‌های ورزشگاه غدیر می‌نشیند.

9- فولاد در این چند فصل بازیکنان خارجی خوبی خریداری کرده است که آخرین آنها آلویز نانگ است. او از هفته شانزدهم وارد ترکیب فولاد شد و در ۴ بازی که برای فولاد به میدان رفته است ۴ گل به ثمر رسانده است، او که دروازه تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال خوزستان را باز کرده است روز جمعه هم امید اسکوچیچ برای فتح دروازه سپاهان است. در سوی دیگر چهره ویژه بازی روز جمعه عبدالله کرمی است، مدافع با تجربه‌ای که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی فولاد داشت اما در این فصل به سپاهان پیوست و روز جمعه برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد. کرمی در بازی رفت نیز تک گل سپاهان را به ثمر رساند، تک گلی که در ادامه با گل سروش رفیعی خنثی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>