اسکرول بار

تقدیر از علیرضا جهانبخش در لاهه :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقدیر از علیرضا جهانبخش در لاهه

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

 در مراسمی که در سفارت ایران در لاهه برگزار شد از نخبگان علمی ایران و همچنین بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان تقدیر به عمل آمد. 


تقدیر از علیرضا جهانبخش

به گزارش ورزش 22،در حاشیه مراسم ویژه و باشکوه سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در محل اقامتگاه سفیر کشورمان در لاهه برگزار شد، از پنج نفر از نخبگان علمی و افتخارآفرینان ایرانی در کشور هلند تقدیر به عمل آمد که علیرضا جهانبخش هم یکی از این نفرات بود.

در این مراسم، جهانگیری سفیر کشورمان در لاهه با اشاره به ظرفیت بالنده، موقعیت و جایگاه علمی جوانان و دانشمندان ایرانی اظهار داشت: ایرانیان در طول تاریخ در ارتقای علمی جامعه بشری نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است. در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین  گسترش یافته است که امروز شاهد ​موفقیت‌ها و ​کسب مقام‌های عالی ​توسط ​فرزندان عزیز کشورمان در هلند هستیم.

در این مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر و نشان افتخار ار سوی سفیر کشورمان به ​خانم زهره زاهدی، دانشجوی دکتری تخصصی مطالعات علوم و فناوری در دانشگاه لایدن و برنده جایزه برترین پروپوزال التمتریکس از موسسه تامسون رویترز انگلستان، امیرحسین حبیبیان دانشجوی دکتری تخصصی هوش مصنوعی دانشگاه آمستردام و برنده جایزه برترین مقاله در بیست‌ودومین کنفرانس بین‌المللی محیط‌های چند رسانه‌ای در کشور آمریکا، دکتر مهدی کیوان اکباتانی پژوهشگر ارشد دانشگاه صنعتی دلفت و برنده جایزه جهانی برترین رساله دکتری تخصصی در زمینه مهندسی سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند، دکتر رامین صرامی فروشانی، پژوهشگر ارشد دانشگاه آمستردام به عنوان محقق سال و دریافت جایزه اول پژوهش‌های مربوط به اچ آی وی و ایدز در هلند و علیرضا جهانبخش بازیکن ارزنده و با اخلاق تیم ملی فوتبال و تیم  فوتبال نایمخن هلند اعطا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>