اسکرول بار

افشارزاده: فردوسی‌‌پور می‌خواهد ذهن مردم را نسبت به قلعه‌نویی عوض کند؛ به رئیس صداوسیما نامه می‌نویسم :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر رفتارهای مجری برنامه نود ادامه داشته باشد، به رئیس صداوسیما نامه می‌نویسم. 


قلعه نویی و افشارزاده

به گزارش ورزش 22،بهرام افشارزاده در گفت‌وگو یی درباره پاداش بازیکنان استقلال به دلیل پیروزی‌های اخیر در لیگ برتر عنوان کرد: ما متعهد هستیم که بازیکنان را تشویق کنیم و منتظریم هفته آینده با رایزنی‌های انجام شده با اسپانسر باشگاه مبلغی را به بازیکنان پرداخت کنیم. مبلغ و زمان پرداخت هنوز مشخص نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته شده وی با امیر قلعه‌نویی مدتی قهر بوده و به تازگی آشتی کرده است، گفت: از چه زمانی با هم قهر بودیم که من خبر ندارم؟ روزی 4 مرتبه تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و بچه نیستیم که بخواهیم قهر کنیم. ممکن است در شکست‌ها کمی ناراحتی بوجود بیاید اما رابطه من و قلعه‌نویی رابطه 30 ساله است. متاسفانه برخی‌ها هر چیزی می‌نویسند و قصد دارند آرامش باشگاه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با اشاره به برنامه نود گفت: در بازی با سپاهان به گواه کارشناسان 2 پنالتی برای استقلال گرفته نشد اما حرفی نزدیم چون داور حرف اول و آخر را می‌زند. عادل فردوسی‌پور فضای بدی را برای استقلال ایجاد کرده و از او انتظار داریم برای رفع مشکلات فوتبال تلاش کنند نه اینکه در تیم نفاق ایجاد کند. صداوسیما رسالتی دارد که فردوسی‌پور از آن سوء‌استفاده می‌کند. اگر رفتارهای فردوسی‌پور ادامه داشته باشد، به رئیس صداوسیما نامه می‌نویسم.

افشارزاده با اشاره به صحبت‌های مهدی رحمتی عنوان کرد: بازیکن پس از پایان بازی خسته است و از روی عصبانیت ممکن است حرفی بزند که به صلاحش نباشد. فردوسی‌پور با کارهایی که انجام می‌دهد، ذهن مردم را نسبت به سرمربی استقلال بد می‌کند.

وی در خصوص حضور فریدون زندی در تمرینات استقلال گفت: ظاهرا این بازیکن خواسته که تنها برای تمرین کردن در تمرینات شرکت کند که از نظر ما مشکلی ندارد. او برای استقلال زحمت کشیده و به او احترام می‌گذاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>