اسکرول بار

افاضلی: اردوی تیم المپیک در چین لغو نشده است/ مسلمان آمده، شریفی هم در راه است :: ورزش 22 < /head><

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

ورزش 22

جدید ترین اخبار از مستطیل سبز

خبرنامه

تبلیغات
پروژه ها
رونمایی از قالب جدید

اپلیکیشن ورزش 22

خبرنامه

میزان تکمیل ورزش22

جدول مسابقات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد اردوی این تیم در چین در موعد مقرر برگزار خواهد شد.




هومن افاضلی در گفت‌وگویی ،درباره شایعه احتمال لغو اردوی تیم المپیک اظهار داشت: این اردو در موعد مقرر برگزار خواهد شد و تیم امید پنجشنبه 13 شهریور عازم چین خواهد شد. بحثی در مورد اردوی تیم زیر 19 سال وجود داشت که اردوی آن تیم هم لغو نشد.

وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده است، مهدی شریفی را در اختیار تیم المپیک قرار نمی‌دهد، تصریح کرد: با مهدی شریفی تماس داشتم و او در راه است و دارد به اردوی تیم المپیک می‌آید.

مدیر تیم المپیک درباره اینکه خلیلیان گفته شریفی را به تیم المپیک نخواهد داد و ذوب‌آهن و نفت هم در مورد مسلمان و پورعلی گنجی چنین بحثی را مطرح کردند، تأکید کرد: همانطور که گفتم شریفی در راه است، محسن مسلمان و محمد خانزاده در اردو حضور دارند و کاوه رضایی و بازیکنان نفت تهران هم به اردو ملحق خواهند شد.

افاضلی درباره درخواست باشگاه استقلال برای در اختیار داشتن یعقوب کریمی مقابل نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم یعقوب کریمی را به استقلال بدهیم باید سایر بازیکنان را هم به تیم‌های‌شان برگردانیم آن وقت دیگر اردو معنی ندارد و نمی‌توانیم به چین برویم. بنابراین درخواست باشگاه استقلال میسر شدنی نیست.

وی ادامه داد: اردوی تیم المپیک طبق برنامه برگزار خواهد شد و تمامی بازیکنان دعوت شده هم به اردو خواهند آمد. اگر بازیکنی هم امروز به اردو نیاید با باشگاهش صحبت خواهیم کرد تا برای دادن بازیکن توجیه شوند.

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< /body>